lördag lördag lördag

jahapp, aja. .. och så vare lördag helt plötsligt bara sådär..
är i alla fall på bättre humär än vad jag var igår i alla fall!
för ikväll händer det troligtvis ngt, eller ja de finns i alla
fall någonting att göra ikväll ! wuhuuu, suttit hemma i en
vecka nu blire äntligen till att lämna mamma i soffan själv..
eller ja själv och själv, klasse är här , mammas barndoms
kompis/ bästa kill kompis blabla bla , så hon får lite
sällskap ikväll i alla fall :)

sitter och väntar på käk just nu, och så väntar jag
på att den snart cancersmittade räkan :) ska ringa mig,
hon ligger och trycker i solariumet .... IGEN !
men men, idag har jag och mamma nästan målat klart
hallen i alla fall, kan ju knappt göra någonting i veckorna
eftersom mamma jobbar sent och så, och så finns
det alltid ngt att titta på på tv ^^ haha ..
men de går och går och går, lite titt och tätt sådär .. :)

men men, nu ska jag gå och vara lite social, det är
så jävla kul att lyssna på klasse när han pratade
om mina små fasoner när jag var liten hahaha,
han va min bästis när jag var liten, en riktig favvo :D

image39

.. en av mina fasoner var väl att alltid lyckas
käka glass med halva ansiktet, de verkar så
på bilden i alla fall ..


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha en bra lördagkväll!! =)

2008-02-16 @ 17:57:47
URL: http://mikksfors.blogg.se
Postat av: agnes

gud vad söt!

2008-02-16 @ 17:59:37
URL: http://heymagpie.blogg.se
Postat av: Malin

;D (a)

2008-02-17 @ 22:10:28

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0