måååååålaaaa !

idag är det fan vår ute :) yey!
hmm, nu ska vi se har inte skrivit på ett
tag nu, blivit riktigt dålig på de om jag får säga det själv (a)
men i och för sig så finns det inte så mkt
att skriva om under veckorna, jag menar vanligtvis
så händer det ju ingenting pga det här jävla skit
vädret ://

men men, i fredags var jag i alla fall hos markus och
danne, skulle till bellan egentligen men så blev det
inte :/ , men hade trevlig hos grabbarna också
med alla andra så de gjorde ingenting :) , gick hem
vid 11 ngn gång, va så jävla seg och trött ..
i lördags var jag och mamma och handlade väggfärg
och satte igång att måla om hallen, "trappuppgången"
och hallen på övervåningen, eller ja vi hann med hallen
och halva trappen, eller det var nog snarare så att
vi inte orkade längre, men vi har i alla fall grundmålat
de vi hunnit med typ två gånger, så de blir väl till att
sätta igång med resten nästa helg :)
sen när de är klart så är den gula färgen borta
och istället kommer det in en ljus beige färg!
kmr nog bli bra tror jag!

annars har det inte hänt ngnting annat faktist,
kollade på melodifestivalen och titanic med mamma
på lördagen också, halv tråkigt, men va fan ^^

.. och idag har jag varit hemma från skolan,
men kan fan inte hålla på att vara hemma och
hoppa över lektioner och skit, fick hem papper idag
från min mentor att han är orolig över min frånvaro
och att mamma ska ringa honom och diskutera det
annars får jag inge studiebidrag om jag inte skärper
mig, så det blir väl ett jäääävla liv när mamma kommer
hem sen -.-

aja, nu ska jag spela lite need for speed :)
vill gå ut egentligen, det är ju så sjukt härligt
väder, men men .. .

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0