mmhmmm ..

tråkigaste vädret jag varit med om .. eller ja, kanske inte ..
men börjar tröttna ordentligt på det här regnandet nu.
jag vill ha sommar nunununununuuu !
åh, blir tokig. men men, det bli i alla fall ljusare o
ljusare ute :P, haha fast i o för sig är de ju aldrig
ngn sol så de spelar ju ingen större roll ..

nu i veckan har det inte hänt någonting speciellt,
fan va tråkigt liv man kan ha ibland asså ^^
igår träffade jag i alla fall Bellan i Vällingby efter
hon klippt sig och sen gick vi till henne och Jacks
nya lägenhet som då kirrat i vällingby :)
nu är vi ju nästan grannar, haha ..
ska träffa henne igen på fredag, ta de lugnt
lite och så troligtvis, om det inte händer ngt
annat suuuuper roligt, men de är ju inte så
troligt .. aja, nu ska jag gå och röka och sen titta
på Kyle xy, haha har fastnat för den där serien ! (a)

(tänkte lägga in lite bilder från i helgen, men de sket
sig alla bra bilder är borta från min data :O wtf :S )

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0