reservdelar, shopping & sen ?

ännu en dag har börjat på lovet, har fortfarande inte fått in i skallen att det faktist är lov.
tycker det känns som söndag eller något hela tiden haha.
Humm, idag har jag i alla fall ringt bort till Yamaha Center i Kallhäll för att fixa
lite skit till moppen, turen hade jag med mig och dom hade grejerna inne, skulle
höra av mig om typ en timme för att se om de kunde hjälpa mig sätta dit kickaxeln
eftersom den där fjädern som sitter inne i kåpan är så jävla för jävlig rent ut sakt!
och så ska jag kirra nya bromsklossar .. igen ..
jag som suttit och tänkt nu väldigt länge att den där moppen kommer aldrig
få sin kick att funka, eftersom jag aldrig hittar något jobb och aldrig kan fixa pengar till det.

men igår under tiden som jag väntade på bellan och billy utanför banken kom
mormor och morfar som var runt på sin morgon promenix och skulle passa på
att handla lite i vällingby centrum. hon berättade att morfar sakt att han ska betala
delarna jag behöver till moppen och kostnaderna ifall det är någonting extra
och att mormor ska betala för de första sexmånaderna för försäkrningen.
wuuhuu, kan ställa på moppen lite tidigare i år i alla fall, har ju inte velat göra det
eftersom vi knappt har råd med någonting här hemma .. och ja, de suger jag lovar er!

igår va i alla fall janne här och hämtade sina sista saker, hoppas fan att man aldrig
mer får se hans skalliga huvud en gång till asså, förstår inte att jag har bott under
samma tak som honom under typ 12 år, det är helt otroligt .. nu när jag ser honom
vill jag antingen gå ner och bara ge honom en fet jävla smäll, eller så vill jag bara
låsa in mig på toaletten och spy i timmar för att han är så jävla äcklig !!!
usch, nu ryser jag också .. ^^

men men , sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan ringa tillbaka till
Yamaha sen ska jag möta Bellan idag igen uppe i vällingby för att hon ska
handla lite grejer, hon hade inte fått in sina pengar på kortet igår så hon skulle
få dom idag, det betyder att idag blir det spring haha ! och eftersom hon är
min kära vän som är i "kanköpaciggaretteråldern" så ska hon få göra det åt mig
också. haha ..får se om billy är med idag också, tror jag faktist!
men men , nu ska jag börja göra mig i ordning, eller nej de behöver jag
inte göra nu, kan gå och ta en efterfrukost cigg i alla fall och ringa till mormor :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0