slitet

wuuhuu, första fredagen på riktigt länge som de hände något på!
lycka för fan xD , krök hemma hos basse med hela patrasket typ.
trevligt vare, otroligt mycket bättre än att sitta och kolla på lets dance
med mamma i alla fall haha. ska se om man får någon kontakt
med räkan vilket man inte brukar få såhär dagen efter och om man
får de så tar det ett jävla tag ^^ måste i alla fall be henne skicka över
bilderna från igår :) alltid lika kul att se :D

ååh, det snöar typ ute, fast de lägger sig inte på marken men fan
ändå, det är snö och de tycker vi inte om!! jag vill ha sommar nu
faktist, jätte snart i alla fall. längtar så otroligt jävla mycket så
det går inte, hoppas fan att det blir bra väder eftersom vintern
har varit skit! det måste bli bra väder, så är det bara!

snackade med danne för ett tag sen och då pratade vi om
den här sommaren, om allt som skulle vara kul att göra
åh fy fan, fick rysningar bara på tanken av vad kul vi
alla skulle kunna ha det i sommar, isch :)

hur som helst, från de ena till de andra så vaknade jag i
morse av mormors ljuva stämma som jag på senaste
tiden gjort väldigt ofta på helgerna, då hon och morfar
kommer förbi för att de inte har någonting roligare för
sig, då hade dom varit på willys och handlat massa
skit, så hon kom it med två matkassar med mat åt mig
och mamma :S , haha jag menar fan fin tanke lixom
men snälla jag och mamma är inte så fattiga, faktist ;D
hmpf, haha lilla mormor. så började hon prata om
någon skata som hon brukar se när hon och morfar
är ute och går och fågeln kan inte flyga typ .. så
mormor är helt förtvivlad och funderar på att fånga
den med kattkorgen och åka till djursjukhuset med
den :S, haha .. men men hon kmr nog inte lyckas
tror jag !

hungrig är man också, ska se till att vi käkar tidig
middag idag , kyckligfilé med wookgrönsaker och nudlar
MUMS ! men nu ska jag gå och ta en cigg,
skriver kanske senare och lägger in bilderna från
igår om jag fått tag på räkan ! :D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0