smutsiga häänder

vi lyckades komma fram till kallhäll idag i alla fall, morfar visste vägen, nästan hela vägen,
i alla fall tills skyltarna kom fram där de stod YAMAHA CENTER, KALLHÄLLS MARINA med
feta röda bokstäver, fick väl vänta kanske 10 min innan snubben som skulle hjälpa mig kom,
och sen 10 minuter till för att de skulle sätta fast kickaxeln eftersom fjädern där under är lite
som den är .. men men , nu har jag i alla fall en kick på moppen :D :D :D
eller ja inte riktigt än, variator kåpan ligger i köket ska gå ner och skruva fast den snart,
ska nog ta med mig en kopp kaffe ner till garaget också, har ju börjat dricka kaffe nu
helt plötsligt, har ju gjort det lite då och då men nu sista tiden så gör jag det
fan hela tiden tycker jag ^^ men men ..

hitills verkar det inte som att det händer någonting ikväll heller :/
fan vilket segt lov , VA FAN GÖR ALLA ?!!?!?
aja, kanske ska kolla på den där filmen jag lånade av bellan och jack,
hmm .. äsch vi får se, hur som helst blir det i alla fall roomservie ikväll ;D
hur som helst, nu ska jag gå ner och smutsa ner mig lite i garaget, ha re gött !

( jag vill ha en ny kamera, en riktig fet sak som man kan ta riktigt
fina kort med, visst min digitalkamera går, men jag vill ha en riktig typ canon eller nikon,
köp en sån åt mig ? fyller 17 den 13e juni, hihi )

image46image47

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0