tröttsamt, otroligt tröttsamt

kvällen sög och en en gång blev det let's dance med mamma, börjar
tröttna jävligt mycket på det här faktist, och en gång för alla sitter jag
och försöker få tag på photoshop efter att ha tröttnat på alla dansande
par på tv :/ men det går inte, det ända som finns är alla jävla 30 dagars
test versioner som jag redan haft och som gått ut, jag har serie numret
och aktiverings numret men så saknas den där jävla Authorization koden!
fattar inte har suttit och sökt på google på 350 olika sidor om inte mer
men det går inte att få fram!!

så om någon snäll sak där ute bakom dataskärmarna har photoshop
och skulle vilja vara snäll att skicka det till mig så adda mig på msn
[email protected]

ps. hjälp mig, jag är desperat. ds

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0