Ångestdag

och så var det söndag, usch veckans ångestdag eftersom det är måndag imorgon.
visst spelar inte sån stor roll skolan börjar ju inte förrän dagen efter men ändå ! ^^
har precis städat hela huset med mamma, och varit ute med snöslungan
på garageuppfarten eftersom de snöade inatt igen, och nu är det plusgrader :/
jävla väder, svårt att bestämma hur de ska vara (?)
nu ska vi fixa min skrivare, sätta in nya färgpatroner och så ska jag
skriva ut lite bilder från året som gått och sätta in i min stora ram där
jag alltid gör kollage, de bilderna som sitter nu är ju lite gamla
så det är dags att byta :D

på tala om bilder så rensade jag lite idag i mitt rum och hittade skit
gamla bilder från sommaren 06 och 05 och två kort från jag vet
inte när från grönan, ett från första gången jag åkte frittfall, jag kanske
va 12 tror jag haha , med bellan och hennes mamma och benke :P
fyfan, och en annan bild från 6an eller 7an när jag viktor, ollan
och nattis åkte vilda musen HAHA ! alltid lika kul att hitta gamla
saker, skrattade ganska mkt när jag såg bilderna från 05, fyfan asså ^^

annars lär de väl inte hända ngt speciellt idag, tror nog jag kommer
att sitta hemma, alla börjar ju skolan imorgon så de lär ju antingen
vara hemma ,eller dra hem tidigt .. men men, en kväll hemma
skadar väl inte , även fast det inte är speciellt roligt, aja ..
nej nu ska jag säga till mamma att vi ska hjälpas åt att fixa skrivaren
vi två asså, otekniskare människor får man leta efter ..
får se hur de går, kanske slutar i katastrof, vem vet :P

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0