basse är duktig på att vingla!

sista dagen på den här veckan då, fan va snabbt det går tycker jag.
men det är bra, då blire sommar snabbt, fan va man längtar!
helgen har varit jävligt seg faktist, har inte funnits ngnting att göra.
I fredags satt man hemma hela kvällen, kollade på let's dance med
mamma typ ^^ :) men de va lika bra skulle ju till skolan på lördan så -.-
men de gick snabbt i alla fall, va där till typ 2 gjorde klart min
uppgift och så. Steffi och jag kom fram till att dom bara ville ha oss
där för att folk kunde gå och titta på oss eftersom de va öppethus också.
så vi var djur i en djurpark när vi satt där i bildsalen!
efterskolan gick jag ner och mötte räkan och tiffy vid pizzerian
i hässelbystrand, höll dom sällskap medan dom käka och sen
tog jag samma tåg på tiffy hem till mormor och käkade.

sen stötte man på dennis i hässelbystrand när jag va på väg till
räkan så vi gick och mötte henne och sen mötte danne ..
köpte cigg och sen gick vi hem till kimpa och träffade markus,
basse, jaquline, kimpa, jessica och jessica och sen kom johan.
så va vi där till typ halv 10 -10 tills kimpa och jessicas mamma kom
hem och så mötte vi markus som hade varit ute med hunden.
sen eftersom de inte hände något så gick alla typ hem, så de
sög de me. fast de va lite kul att se basse vingla runt där
hemma hos kimpa, lite på lyset sådär, eller ja ganska mycket faktist
hade tänkt lägga upp filmen på honom när han skalade mandarin
men nää , skitsamma haha !

idag är det i alla fall vår ute, fast det är kallare än man tror. de blåser,
så det är väl de som gör att det är lite kyligt.
vaknade i alla fall imorse och käkade frukost med mamma som
berättade om någon sibirisk tiger som hon drömt om.
den bodde typ på våra grannars tomt så hade en av våra katter
varit där och typ gosat med honom så hade mamma sakt att
han skulle gå därifrån för tigern kunde bli farlig. Då slickade
typ Pollux ( vår katt ) på tigerns huvud och gick därifrån 2
sekunder efter så styckade tigern grannens katt och åt upp den
då ringde mamma till skansen och sa att de va en tiger
på grannens tomt och sen vaknade hon ! haha så ja,
visst fan kan man drömma konstigt .. ^^

men men, de va väll allt. ska fixa lite i mitt rum nu
byta lakan och grejer . ska nog hänga ut täcket och de
på vädring också. nu ropar mamma också att hon
vill ha hjälp med barskåpet! Heejdååå !


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0