dagen mitt i veckan ..

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, idag är det onsdag
vilket inte är ngt speciellt.. bara att det är otroligt tråkigt
att sitta fast mitt i veckan .. ^^
men imorgon är det torsdag och sen fredag :D
wihjo ! haha .. igår och idag har det faktist inte hänt
n å g o n t i n g .. helt dött, satt hemma igår och lär
väl göra de ikväll me, för de lär väl inte hända något
men men ..
i söndags satt i alla fall jag och mamma och tittade
lite på miami ink :) och mamma berättade att hon
ville tatuera sig igen fast hon visste inte vart eller
vad .. då berättade jag om min lilla tatuerings ide
som jag vill göra då sa hon nej inte så länge du är
under 18, då får du komma på någonting annat!

jag tog det som att jag får tatuera mig i alla fall
och hoppas på att de ska bli antingen innan eller
under sommaren, men jag kmr få betala den själv
de vet jag redan, och jag tror jag vet vad jag vill göra :D
varje månad eller ja stjärntecken har en egen blomma.
Jag är ett juni barn så jag har liljekonvalj och iris,
mamma är juli barn och hon har lilja och vit ros ..
och eftersom den senaste tiden har varit så jävla
jobbig med allt det här med huset och skit så
har vi ändå alltid hållt ihop och hjälpt varandra
det är därför jag vill göra några liljekonvaljer,
en iris, en vit ros och en lilja som gå något sätt
sitter tillsammans .. de ska inte vara så stort
för hade tänkt att ha tatueringen på benet :)

men vi får se hur de blir, har kollat på lite bilder
och så :) :D

men men , finns inte så mkt mer att berätta,
förstår inte att räkan kan sitta och läsa min
blog varje dag, det är ju inte det intressantaste
att läsa lixom ^^ men men, haha <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0