en apa som kastar bananskal i en papperskorg ^^

och så var man tillbaka till de gamla vanliga, skolan.
slutade 1 så dagen var ju inte speciellt lång, men fan vad det märktes
att man var trött i alla fall, på engelska lektionen så fick frida för
sig att hon skulle tatuera in en tecknad apa med långa armar som
kastade ett bananskal i en papperskorg på benet, och en tecknad
skalbagge som var arg och en krycka på armen ..
jadu, du är nog en av de första som tatuerar något sånt gumman !
hahah , fy fan .. på lunchen trodde jag att min ipod försvunnit
så jag sprang omkring i skolan, ner till klassrummet , snackade
med min lärare och gick till expeditonen, ipoden var
spårlöst försvunnen ..

sen mötte vi våran ljudlärare i uppan som trodde att han skulle
ha sin vanliga tisdagsgrupp i rörligbild men så vare inte för schemat
har ändrats så han skulle ha oss i ljud ist ..
under tiden som han skulle fixa ngt till lektionen gick jag,
magnus, frida .. ja flera stycken ut och rökte och jag fortsatte
att irretera mig på att ipoden var borta. Jag stod där och grävde i
min innerficka där den alltid brukar ligga och så fick jag upp mina hörlurar ..
- men va fan .. nee de är bara hörlurarna eller ? neeeej ååångest !!!
jag konstaterade att det var ett stort jävla hål i fickan så ipoden
glidit ner i fodret i jackärmen.. alla fick sig nog ett gott skratt där ..
i alla fall ett litet .

Sen kom steffi ut från skolan och frågade vad fan jag höll på
med, att vi hade lektion och att hon letat efter oss i skolan och
började bli oroligt ^^ förstår att det är jobbigt när jag inte är i
närheten .. livet är hårt iblans ;)
Uppe på ljudlektionen så fick vi i uppgift att intervjuva ngn i klassen
typ och jocke (läraren) delade upp oss i grupper ..
så skulle man intervjuva ngn i de andra grupperna typ, hängde
inte riktigt med där ett tag ..
men i alla fall , så säger en tjej i klassen som hamnade i
samma grupp som mig lite tyst, - jag vill inte intervjuva henne
hon är fett jobbig !!
- Äsch va fan, vi ska intervjuva grupp 1 eftersom vi är 4
och hon är ju för fan i grupp 2, slängde jag ur mig lite
högt  ..
- ssssscchhhhhhsshhchhchh !
och där började skrattattackerna fy fan vad vi garva
alla i klassrummet undrade vad problemet var och jocke
skakade lite på huvet typ ..
och jag är ju en sån människa att när jag
får riktiga skrattattacker så sprutar mina tårar åt alla
håll och kanter, vilket gjorde att när jag tittade
upp såg de ut som jag hade suttit och stört gråtit ..

när vi precis börjat lugna ner oss kom vi att tänka
på fridas jävla tatueringsideer och de gjorde saken
ännu värre, än en gång hamnade vi i asgarv ..
och nästa gång jag tittade upp påpekade steffi
att mina ögon var heeelt och jag menar det heeelt
röda .. det var sant , såg ut som ngn jävla pundare
som suttit och rökt på halva dagen ^^

tillslut lugnade vi ner oss, lektionen började och vi
skulle skriva ner 10 intervjuv frågor minst .. jag och steffi
skulle slå ihop våra huven så vi gick ner till uppan
och träffade några .. vi fick i alla fall fram 10 frågor,
det trodde jag fan inte att vi skulle göra :)
sen gick vi ner till kiosken och köpte cola och gick
tillbaka till lektionen och fick sluta !

jag drog hem, satte mig och kollade lite på tv
tills mamma kom hem vid 5 då käkade vi lite
snabbt och sen drog till citygross för mamma
hade sätt ngn reklam om att  de sålde
64 toapappers rullar för 50 spänn men man
fick bara köpa två per hushåll eller ngt,
så jag fick ta två och hon två .. och som vanligt
slutar det med att mamma och jag tjaffsar
när vi är och handlar .. vet inte riktigt varför
de blir så, men de blir iallafall oftast så !
men nu är jag hemma igen i alla fall ..
tror inte de blir ngn utgång ikväll, känns
lite sent att gå ut nu och bara dö typ ,
så de blir nog till att fixa kollaget till mitt rum,
har några bilder kvar att skriva ut, sen ska
man "pussla" ihop dom också så alla får
plats .. äsch, de löser sig säkert :D


Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahahhaha skön dag

2008-01-11 @ 05:34:23

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0