Fredag hela dagen !

Och så var det sista fredagen på lovet, fan tycker de gått så snabbt, har inte
gjort speciellt mycket. Det har varit ett väldigt lugnt lov,
så det har ändå varit skönt :) Idag har det inte hänt någonting än så länge.
Vaknade med solen i ögonen, blev helt chockad
det har inte varit sol på väldigt länge om jag inte minns fel :S haha !
Lika chockad blev jag igår när jag vaknade och såg att det
var grymt mycket snö ute, det var inte väntat!
Och eftersom jag älskar de vinterdagar då solen skiner och
det är mycket snö så började dagen med glatt humör!

Som tur va så kom det inte mer snö inatt,
slapp att skotta idag igen i alla fall,
eller ja skotta och skotta .. vi har ju snöslungan men ändå ^^
Men men, hoppas det händer någonting roligt ikväll, eftersom
det som sakt är sista fredagen på lovet. Vi får se vad som händer.

Mamma kom hem nyss från jobbet och var helt hysteriskt glad.
Efter allt det här med janne och bodelningen av huset och de
så blev ju allting lugnt, mamma och jag vann rättegången, janne
fick betala alla rättegångskostnader och skit. Mamma bytte lås på
dörrarna, Janne och mamma kom överens om ett datum då janne
skulle hämta alla sina grejer och de gjorde han. De sista han sa
innan han gick var - det här är inte över än, bara så ni vet det!
Det betydde att han skulle överklaga dombeslutet till hovrätten.
Idag ringde mammas advokat och berättade för mamma att han
hade överklagat .... och fått nobben!
Jobbigt läge, nu får han betala lite till eftersom de kostar
tydligen att överklaga och skit. De verkar inte räcka för honom
att han redan fick betala mellan 70.000 - 90.000 (enligt mammas advokat)
i bara rättegångskostnader .. haha jävla idiot nu får vi se
om han överklagar igen till högsta domstol.. då måste
han ju vara korkad, fast i och för sig så tycker ju flera att han
verkar ha en psykisk störning
( nej jag säger det inte för att jag verkligen avskyr honom
utan att det verkligen är så, han måste ha fått de. Så som han varit)

Men men, har suttit och läst andras bloggar nu under dagen.
Många handlade om sommaren och året som gått och fan vilka
minnen som kom upp, det har egentligen hänt en hel del det här
året, både negativa saker och posetiva saker :)
Man lärde ju tillexempel känna Basse, Markus, Kimpa och alla "de äldre"
grabbarnavilket är jävligt roligt. De är ju så betydelsefulla hela bunten.
Största delen av sommaren spenderades i lövsta och en hel del hemma
hos johan och i slutet av juni(?) fick jag tillbaka kontakten med min
farbror och träffade mina fastrar
och kusiner första gången typ i hela mitt liv, vilket var underbart.
Ja, det har varit ett fint år trots alla motgångar som också varit,
men va fan livet är hårt (;

Nej, nu ska jag gå och ta en cigg och ringa runt lite och checka
vad som händer ikväll :) kanske skriver senare !
Pussheeej !

  

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0