kaaallt!

och så vare slut på söndagen också !
de blev delvis till att sitta hemma ikväll trots allt.
skrev ut lite bilder till kollaget efter städningen,
käkade middag och sen kom basse och kimpa hit
med lite öl ^^
satt och kollade på fear factory när dom kom :S
fy fan jag fattar inte hur folk kan göra vissa grejer
plocka ko hjärtan med käften från ett jävla badkar
typ där de är massa äcklig jävla vätska med flytande
organ från kor och grisar FYFAN usch, började
fan må illa den lilla stunden jag satt och tittade :/
aja, när killarna kom gick vi upp till mitt rum ist
och jag konstaterade att tvn inte funkade, då började
basse leka elektriker men ingen ting funkade :/
grejen var den att de ända som behövdes göra var
att man skulle dra ut kontakten till boxern och sätta
tillbaka den igen :P

när allt började funka så kollade vi på på Miami inc <3
det är fan mitt favoritprogram asså, ngt jag verkligen
har fastnat för. och de är inte många gånger jag följer
någonting på tv, i så fall csi .. och scrubs ibland
men den följer jag inte , kan bli så att de går när
man gått upp och lagt sig :P
Sen vid 8 efter Miami inc kom Danne och höll oss
sällskap en stund till typ halv tio sen skulle mamma
gå och lägga sig så då gick vi ut, Danne och Kimpa
satte sig vid dagiset och jag och basse gick till
statoil av den mycket ovanliga anledningen:
basse var hungrig ...... ^^

när han fått sin korv och jag köpt dannes tre
pucko så gick vi tillbaka och på vägen diskuterade
vi att man inte kan äta glass på vintern - enligt mig
i alla fall.. men det är för kallt för att göra det !!!
Men inte enligt basse ..
men men , sen satt vi vid dagiset :/ kanske
inte de roligaste man kan göra men va fan
vi satt där och pratade lite om allting så de
va väl trevligt i alla fall, kom hem för typ 10 min
sen. så det blev en väldigt lugn kväll :)
nu ringde basse, ska kolla om hans mp3 ligger
i mitt rum, sen ska jag kolla på film !
Godnatt !

              Darren                 Ami                    Kat von D              Garver               


Yoji                                                                             Nunez

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0