Knorr's sparris soppa !

och så var det redan onsdag, fan om de fortsätter i den här
takten så kan man ju nästan säha att det är sommar imorgon :P
eller inte, men man kan ju alltid hoppas i alla fall !
även fast tiden går snabbt så händer det ändå inte speciellt
mkt i veckorna, igår kom räkan hit så tog vi en prommis
till hbygård och tog ut pengar och sen gick till rosan
och köpte cigg, som vanligt fastnade vi på det hedliga
förbannade dagiset .. vet inte varför det alltid slutar
med att man sitter där .. ?

vi satt där i ngn timme kanske och bara prata sen träffade
vi emelie och nattis och stog och pratade med dom en stund.
sen gick vi hem .. de blev ganska kallt till slut, så gick hem
och tog mig en varm dusch. sen gick och la mig och tittade
på bridget jones .. jaa, annars har det inte hänt någonting
skolan idag , rätt lugnt .. förutom att man fick reda på
att vi ska till skolan på lördag i typ 2-3 timmar för att
göra klart våra bildarbeten eftersom bildläraren
anmält oss till ngn jävla utställning .. så ja mina vänner
skratta, jag ska vara i skolan klockan 12 på lördag, sååå roligt.
Öppet hus är det då också för er som ville veta ! ;D

Hmm, är faktist väldigt uttråkad. Ska nog gå ut och röka
och sen sätta mig och plugga lite till matte provet nästa
vecka. Kan de mesta men de sa jag ju sist också och fick
g- så får nog plugga den här gången i alla fall ! hah ..
aja, lär inte hända någonting. Jag kommer plugga,
räkan kommer messa och säga att hon är på väg hem
från skolan, jag fortsätter plugga, räkan messar
och säger att hon nästan är hemma, jag kollar på tv,
räkan messar och säger att hon är hemma ..
jag börjar med maten, räkan messar ba göri?
mamma kommer hem och vi käkar middag,
räkan messar, har du ätit ? jag plockar ner disken,
räkan messar vad händer ikväll ?
jag svarar vet inte, räkan messar har du pratat med någon,
jag svarar nej det händer ändå inget, räkan messar
så du ska inte ut ikväll? jag svarar nej det är kallt så pallar
inte om de inte händer något ..
några timmar går och räkan messar

JAG HAR TRÅÅÅÅKIIIIIGT !

så kommer det nog bli, det är de vanliga
så varför skulle de förändras en onsdag som
den här ? *skakar på huvet* det skulle aldrig
hända .. hon har säkert messat nu också och
skrivit att hon har tråkigt i skolan, har mobilen
i jackan så har inte märkt ngt i alla fall kollar
sen !

hmm, mamma kommer hem om typ 2 timmar
för hon ska hämta min telefon som är klar
nu och går att hämta från laaaagningeeen !
nu slipper jag i alla fall samsung telefonen
och får tillbaka min pärla igen :D haha !
ska börja med maten sen också vid typ halv
Knorr's Sparris soppa, MUMS säger jag bara MUMS !!!

   

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0