Lördag kväll ..

Happ, så var den här dagen nästan slut också.
Fan va dagarna går fort nu när skolan börjar
igen på tisdag :/ .. äsch, det är ändå bara typ en månad kvar till
sportlovet så det kmr nog inte bli ngra problem :)

Fick skjuts hem av Markus idag. Har inte gjort så mkt ikväll,
var på den där resturangen
med momor o morfar och mamma, sen åkte vi hem till mormor och fikade typ
pch sen skjutsade mamma hem mig till Markus och danne, där dom, bert, basse
och jaquline var .. Grabbarna satt och kollade på Youtube filmer.
Förstår inte hur Basse kan tycka att det är så jävla kul med "omogen frukt" filmen
( http://www.youtube.com/watch?v=MfUmTNhOh90 )
haha  ..
Men men , sen efter det drog vi hem till Kalle och satt och snackade
lite med han och hans föräldrar, nu vid 11 skulle Markus till Jaquline så
jag och Danne tog skjuts av honom. och nu sitter jag här ^^
Ingen speciell lördag hur som helst, nu ska jag kolla pa lite snabbt och
kanske fixa lite bilder med bildredigeringsprogramet jag laddade ner. .
Eller så går jag upp och kollar på 2fast 2 furious som igår :))
Skriver mer imorgon :) , tycker faktist jag varit duktig på att blogga,
har aldrig skrivit så många inlägg som nu haha !

Godnatt !


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0