Lördag ;)

jahaaapp, lördag igen då :P .. blir nog till att kröka ikväll troligtvis
men först vid 4 ska man på bio med basse och hans lillesyster :)
Bee movie, haha fett najs :D
Har varit och handlat med mamma hela morgonen sen typ 11
kom hem nu, men de gjorde inte så mycket. Bra tidsfördriv
vaknade av mig själv vid typ halv 10 så ^^
Va hände igår då ? Öhm, Räkan kom hit på kvällen
satt vi och väntade på att min mor skulle komma hem så
jag kunde få pengar, sen började vi gå mot kebaben för att
käka och då ringa Jaquline och sa att dom var på väg att
hämta oss för vi skulle till Årsta.. Så de blev ingen middag^^

Så kom dom, Danne Markus och Jaquline och plockade
upp oss i Hässelbygård så började trippen mot Årsta
Slott haha :) Jag lovar de är fan grymt äckligt där borta
asså, fy fan ! :S ... Fick mitt käk på vägen, vi körde
en drive thrue på Donken, :)
Aja, sen kom vi fram i alla fall kikade runt lite,
åkte vidare till stället där Markus ska göra lumpen
och sen började vi åka mot Hötorget för de va
tydligen bråk, men tillslut så var de inte de :/ .. hm ..

sen började vi åka hemåt och på vägen så fick
vi reda på att de va folk hos Strandberg, så vi
drog dit och träffade de andra och drack lite och så ..
annars hände de ingenting mer, kom hem vid 1
så de va inte så farligt, kollade på scrubs och somnade
och vaknade och bla bla bla och nu sitter jag här :D
ska göra mig i ordning lite, käka någonting innan
bion och så, sen drar jag ! haha ..
skriver senare kanske när jag kommit hem,
vet inte om de är party hos strandberg idag me,
får se :) skulle inte sitta fel att ha någonting
att göra ikväll ! Men men ;D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0