måndag

och så var det en ny vecka igen ..
har inte hänt speciellt mkt i helgen, trodde
det skulle bli till att kröka i lördags men
jag trodde fel, så det blev till att vara hemma istället!
igår gjorde vi inte heller så mycket, va med
markus, jaquline, basse, räkan & danne och
bara åkte runt typ, hade inte så mycket bättre för oss ^^
så lämnade jag in min telefon igår också eftersom
man tydligen inte hör mig så bra när jag
pratar, får tillbaka den om tre veckor troligtvis ..

hmm, va händer idag då .. ingenting typ
det är ju måndag så de är nog inte så mycket
som händer tror jag. gick inte till skolan idag,
är "sjuk" pallade inte bara. har ngn skiss man
ska lämna in till bilden idag och har inte gjort
den så fixar de i veckan istället ..
nu ska jag gå och kolla lite på tv hade jag
tänkt .. skriver kanske lite senare !

haajdåå !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0