mjölet är slut !!

graflektionen tog slut och vi vandrade ner till matsalen och
fick skolans kallops till lunch, gick och äta. föredrar köttbitar
utan slem på men annars vare lugnt !
sen hade vi svenska, samhälle och historia och dagen
tog till sist slut i alla fall. satte mig på bussen och åkte hem
gick förbi ica och köpte bröd som mamma beordrat mig att
göra efter skolan och sen gick jag hem.
tog posten som vanligt och såg att de kommit ngt från
skolan, yey har fuckning ig varning i datakunskap vilket
jag absolut inte förstår mig på ..
"lämna in photoshop uppgifterna på fronter" jävla slusk
jag har fan gjort allt + att jag fått extra uppgifter ..
ska ta det där med anne imorron och se vad hon har
till försvars ^^ haha, + igen att hon var borta typ 5-6
lektioner i slutet på förra terminen så .. aa , det är feeeel !

och nu kom mamma hem och fick panik för att mjölet är
slut så hon inte kan göra såsen till lasagnen till middagen.
och vems fel blev det, jo .. mitt tydligen ?
humöret kunde varit på topp, men icke!
kvällen kommer väl suga som vanligt också + att jag
måste fråga min käre mor om pengar till cigg vilket
kommer göra henne irreterad och min arg = bråk ..
yes, ngt härligt att se fram emot .. eller inte .


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0