nu jävlar :)

nu har jag bestämt mig, en gång för alla att jag ska börja blogga ^^
har sakt det ett flertal gånger men nu ska jag faktist börja :)
- det kan bli ett nyårslöfte.. lr ngt haha !

okej, var ska man börja? är inte riktigt grym på sånt här
men va fan :) I alla fall, nytt år! 2008, får se vad som
händer det här året, nya minnen och liknande lär det
ju i alla fall bli och förhoppningsvis mer än så.
Förra året var väl inte så speciellt, i så fall sommaren
om man ska nämna något.

Fan va jag suger på det här haha, äsch slänger in
en lista så får jag skriva mer nästa gång :D

ses!

Humör? Lite halv uttråkad
Sugen på? En cigg
Vad är klockan nu? 00:59
Kläder just nu? Mjukisar, tofflor, lonsdale tröjja, ett linne o underkläder
Vilka är ditt favoritpar skor? Mina reebok tror jag
Vad gör du? Bloggar
När drack du sprit senast? Hos Jessica för ett bra tag sen
Har du lugg? Nej
Fest eller slacking? FEST
Gillar du sport? aik, när fotboll är som bäst ^^
Vill du ha barn? Japp
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite spanska
Borde man röka på pubar? Spelar inte mig ngn roll
Är du stolt över ditt liv? Ja är jag väl, delvis
Vilken låt lyssnade du på senast? Takida - Reason to cry
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? haha, vilken fråga
Har du ngt djur? 4 katter
Har du ngr trummor?
Nope
Tittar du mkt på tv? Innan jag somnar !
När va du på bio senast? Idag, med småkusinerna, spöket laban :) haha
Har du varit med i lokaltidningen? Nej, tror inte de :S
Vad kostar det du har på dig? Runt, 700-800 kanske.
Vilken färg har dina väggar? Blåa
Vad gör du när du inte kan sova? Kollar på tv
Har du duschat idag? Yess
Vad gör du om ett år? Bra fråga :/
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ja. Ja ibland
Brukar du svära mkt? Njae ibland
Bästa fikat? Moccachino
Det dyraste du äger? Ingen aning haha
Favoritpålägg? Öhm, skinka typ ?
Tycker du själv att du är smart? Vid vissa tillfällen så :) haha men min hjärna är i alla fall väldigt liten tydligen. Enligt Basse!
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta
Vad lyssnar du på just nu? Takida - Reason to cry.
Vad åt du senast? French hotdog
Hårfärg? Brunett
Favoritmånad? Sommarmånaderna
Favoritdag? Lördag
Choklad eller vanilj? Choklad.
Vad har du för färg på tandborsten? Orange typ

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0