TRALALALALAAAA !

- Räkan - säger: hallå din mupp!
- Räkan - säger: :D
- Räkan - säger: nu har du faktist inte skrivit i din blogg på 2 dagar! mitt liv går under!!!!!!!!!!

okej, för din skull da pappskalle ! ;D
happ, im back haha de två senaste dagarna
har varit otroligt lugna .. va i skolan i onsdags
och då fick vi reda på att dom ska splitta upp
våra klasser (a och b) och göra till två nya
en för studiemotiverade och en för ej studiemotiverade
elever, vilket rent ut sakt SUGER ! sjuka i huvet är
dom som tror att dom kan göra sådär , nu när
vi har vänjt oss eller va fan de heter med varandra
+ att jag äälskar min klass så gör dom såhär !
aja, ngra av oss gick i alla fall upp till rektorn
och sa vad vi tyckte och att vi skulle strejka ^^

och så blev de haha, eller jag har varken
haft ork eller lust att gå till skolan både
under torsdagen och idag men i torsdags
var jag inte på topp efter att några från
klassen och jag krökade med varandra
på onsdagskvällen vilket var väldigt trevligt.
i alla fall för mig och de flesta andra,
kanske inte för två stycken *nämner inga namn*
herregud .. men men och igår hände det igen.
trodde min "plåtdosa" där jag har mitt busskort
och alla andra kort bankomat och de .. hade
blivit snott/försvunnit så var lite ifrån mig
under torsdagen men när jag kom hem förstod
jag att den glidit ner i fodret i jackan eftersom
jag hade ett stoort jävla hål i innerfickan
och gissa vad ?
precis som min ipod gjorde för några dagar sen
låg mig dosa i fodret !
men nu har jag i alla fall sytt igen hålet !
hittade ngra kronor på färden i fodret när jag
letade efter dosan haha ! men nu är det över :D

annars hände de inge mer igår.. var ute på
promenad med räkan, basse och danne
ett tag på dan bara .. sen var det bara
att sitta hemma på kvällen eftersom de va helt dött !

får se vad som händer ikväll, ingenting planerat
än i alla fall :/ :)


Kommentarer
Postat av: Räkan

hahahahaha! :D

- Räkan - säger: hallå din mupp!
- Räkan - säger: :D
- Räkan - säger: nu har du faktist inte skrivit i din blogg på 2 dagar! mitt liv går under!!!!!!!!!!

2008-01-18 @ 18:51:23
Postat av: Anonym

hmm
inga namn haha

2008-01-18 @ 18:59:51

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0