Äntligen

Sådär ja, efter mycke suck och stön blev det klart för andra gången. Utan att datorn hängde sig. Så nu är man på riktigt bra humör när allt går som man vill :) Det här är nog den designen som jag hitills är mest nöjd med. Enkel och fräsch. Lite linjer som egentligen ska behöva tas bort men sånt orkar man inte med just nu. Give me comments! Vad tycker ni? Bloggen får fler och fler nya läsare varje dag så det är ju najs också. Även fast jag inte har kommit med så roliga nya händelser så flyter det på i alla fall. Härligt.

Dagen som varit liknar faktist de andra dagarna. Inte speciellt fartfylld kan man väl säga. Vaknade strax efter tolv någon gång och såg att Jessica smsat och inte hade gått till jobbet idag. Hon tog en ledig dag som blev tillsammans med mig. I alla fall på förmiddagen då vi kikade lite i Vällingby. Hon skulle köpa ett par jeans på Mango men det blev lite smått och gott från Gina Tricot istället. Själv köpte jag en ny foundation och ett manikyr kit så min kväll lutar åt att först och främst fixa klart manikyren som jag började med för typ 2 timmar sen men blev för upptagen med photoshop. Sen efter det ska jag nog ta upp lite pistagenötter och multivitaminjuice och dra på någon film. Känner för skräck idag, får se vad man hittar.



Imorgon ska jag försöka fixa sällskap upp till Vällingby igen. Min käre mor fyller år nästa torsdag så ska väl hitta någonting att ge till henne. Har lite små ideer men vill titta vad alla affärer har att erbjuda också, det blir bäst så. Sen får vi se vart de kommande dagarna tar med mig någonstans. Kanske adelsö på fredag. Får se vilket humör jag är på eftersom min röda vecka började idag så vet man tammefan aldrig vilken sida Malin vaknat på. Vi får väl se :)
Annars då? Har ni haft en hitills fartfylld vecka eller har den varit lika lugn som min?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker din blogg blev Myyyyyyycket stilig !

2008-06-27 @ 11:41:03
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Taaack gumman :)

2008-06-27 @ 11:49:24
URL: http://erefestlr.blogg.se/
Postat av: Jessica

En sak bara - tycker att det är grymt irriterande med din musik när man kommer in på din blogg!!!!! man måste alltid gå ner o klicka på stoppp JOBBIGT!

plus att första låten hatar jag hihihiihi ;)

2008-06-27 @ 19:34:00
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0