Congratulations Tiffson!

Ja, igår var det min födelsedag och 24 timmar senare Tiffys , så ja Grattis lilltjejen! Som du vet så verkligen älskar jag att vara en dag äldre än dig ;) Livet är underbart för du kommer alltid vara en liten flicka i mitt liv :) men älskad är du i alla fall, även fast du har gjort en del dumheter !

Gårdagskvällen vart i alla fall härlig, Jessica kom och mötte mig när jag skulle till eko, så va grabbarna där och Basses lillesyrra, så kom det några fler sen. Så drog vi hem till Jessica och fortsatte kröka där lite grann. Och som vanligt så blir man ju alltid hungrig när man dricker så jag och emma gick till statoil och skulle köpa korv, då höll dom på att renovera statoils korvgrej så de hade ingenting, så vi tog bussen till Hässelbygård och käkade på grillen och åkte sen till vällingby för att vi tänkte ta 116 tillbaka till Jessica, men den missade vi och nästa buss gick inte förrän evigheter efter. Så jag åkte hem till mig och Emma hoppade av i johannelund. Och på tunnelbanan kom jag fram till att jag hade Jessicas skor på mig och mina var kvar hemma hos henne. Så ska dit lite senare, väntar på att hon och tiffy ska åka från tiffy till jessica, så man kan komma hemifrån.

Annars har det varit en lugn dag idag också, mamma väckte mig vid 10 typ så gjorde jag mig i ordning lite snabbt så åkte vi upp till vällingby och handlade kläder som blev en del av min födelsedagspresent :) Köpte två par leggins, ett par svarta och ett par vita. En skit söt klänning från kappahl med en fin vit kofta till och ett gult boxarlinne från Gina.
Så nu är jag helt klar inför midsommar vad det gäller kläder i alla fall :) Vilket är skönt. Nej nu måste jag fan få tjejerna att börja åka, de lär ju inte vara här förrän inatt annars! Skriver imorgon eller senare :) Ciao!


Kommentarer
Postat av: tiffööö

Taack gummsan :) <3

haha aa det vet jag ;D

Tack för igår också, och förlåt! Kan inte varit så roligt att vara med mig igår .. :/

Älskar dig massa <3

2008-06-15 @ 23:31:02
URL: http://tiffysoderstrom.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0