Det går fort!

Fan tyckte jag vaknade nyss och nu är klockan snart två. Födelsedagarna går alltid för fort. Men men , man får njuta av tiden som är i alla fall :) Är i alla fall på bra humör, antagligen för att det är den dagen det är, men det är ändå något mer känns det som... Hmm. Jaja, tog precis ut muffinsen hur ugnen så nu är det klart, om typ 10 minuter ska jag gå till bussen och åka till mammas jobb. Känns som en väldigt krånglig grej att åka till vällingby och sen byta där till 116, när jag bara kan ta 119, men den stämmer inte in med tiden jag ska va på mammas jobb, så ja.. Ska dit på måndag och tisdag och inventera, shit .. Haha, men jag behöver pengarna ;D

Ha en fortsatt bra dag! Skriver lite senare igen :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0