FOTVÄRK!

Kom precis hem från mammas jobb, är helt död om jag får säga det själv. Var på jobbet klockan 7 och åkte därifrån vid 8, så ja 13 timmar lagerarbete. Helt sjukt mina fötteer värker som in åt helskotta! Vill bara hugga av dom och slänga iväg dom.... Eller något, kanske inte riktigt men nästan i alla fall. Imorgon ska jag också jobba, men troligtvis inte lika länge. Men ska i alla fall ta moppen imorgon för att vakna på morgonen, man får ju lite kall luft i ansiktet så det är skönt + att om jag slutar tidigare så måste jag typ gå hem, mitt busskort gick ut i fredags så det blir till att ta moppen. Får sno lite bensin från gräsklipparen imorgon bitti. Ska vara där 8 imorgon så får lite sovmorgon jämnfört med idag. Men nu ska jag typ gå och lägga mig och sova.. Har inte varit såhär död på riktigt länge!

Hoppas ni haft en bra dag :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0