Friskt väder

Jag älskar sommarkvällar! Framför allt när det har varit riktigt kvaft ute hela dagen och molnigt och tråkigt. Sen efter det regnat riktigt mycket och molnen försvinner blir det så friskt ute. Riktigt härligt. Lite svårt att fatta att det faktist är sommar och juni nu. Helt sjukt. Kändes som de va igår man satt och räknade ner från att de var 7 veckor kvar i skolan. Nu är det bara imorgon kvar. Bestämde precis med Sebbe att vi ska mötas imorgon bitti, vill inte irra omkring i skolan och inte veta vart jag ska helt själv. Så Sebbe blir mitt moraliska stöd haha + att det faktist är våran sista skolavslutning tillsammans eftersom han byter skolan till hösten. Jävla svikare, vi har fan gått i samma skola sen 6 års och samma klass sen 9an så går han om ett år nu för att han byter skola :/ .. Lilla Sebbe...

Men men, lugn kväll idag som alla andra kvällar. Käkade när mamma kom hem från jobbet och sen har vi bara kollat på tv, suttit lite vid datorn och så. Inte mer än det. Imorgon ska jag vara i skolan klockan 10 och få betygen sen är det klart med 1an och sommarlovet börjar. Kanske åker till mammas jobb sen och hjälper henne att handla och så till min födelsedag :) Ska göra en cheesecake imorgon kväll som ska få stå tills på fredagen när vi ska fira mig! Woho, fast troligtvis blir det inget stort släktparty. Vi är så tråkiga i våran släkt när någon fyller år, det är typ att man ringer rill varandra och säger grattis. Men Bellan har i alla fall sakt att hon ska komma och så kommer självklart mormor och morfar också :)
Presenten jag får av mamma är att vi ska åka och shoppa, behöver verkligen nya kläder så det blir perfekt. Precis som jag läste i Tiffys blogg idag att det blir bara svårare med åren när det gäller vad man önskar sig. Fick en parfym av mamma också efter hon varit på kryssningen med jobbet. Naomi Cambell Cat Deluxe at Night. Ingen nykomling precis, men fan va gott den luktar!Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv, hade tänkt att duscha nu men orkar inte. Så får gå upp vid 8 imorgon och göra det! Ha de bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



ville önska en härlig kväll!

hoppas du vill delta i min tävling jag har.

kram

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-11 @ 22:31:28

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0