Hallelåja

HAHA! JAG FYLLER ÅR IDAG :D och fan vad glad jag blev när man missat hela 13 sms på telefonen under natten, tack kära vänner, ni är underbara hela bunten <3 Måste också tacka, Räkan, Jaquline, Jessica, Jessica, Basse och Basses syrra för en riktigt vacker.... och ja vacker sång jag fick inatt! Tack för ölen jag fick över mig också! Snällt av er ;D.
Vaknade nyss, känner att jag skulle kunna sova ett tag till men nä, ska äta frukost nu strax, duscha och bara chilla. Sen åker jag till mammas jobb troligtvid :), nu ska jag kolla till cheesecaken i frysen också xP

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Grattis på födelsedagen!

2008-06-13 @ 11:19:20
URL: http://tgif.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0