Hemma igen

Nu är jag hemma igen, eller ja har varit ett tag. Tog sällskap med Bellan på tolv bussen imorse för hon skulle jobba idag så åkte jag till mormor eftersom morfar fyller år, kusin oscar följde också med. Kom till mormor runt 2, käkade lax som stekts i ugnen med färsk potatis och jorgubbar till efterrätt, grymt gott. Man kommer aldrig ifrån mormor hungrig asså, det går verkligen inte. Mamma och jag åkte hem vid 5 tror jag så som sakt, har varit på hemmaplan ett bra tag. Satt vid datan lite när jag kom hem så var det meningen att jag och matte skulle åka in och möta min kusin inne i stan, men så blev det inte så vi gick och köpte cigg och sen tog det lugnt ute ett tag. Mötte lollo vid rosan, satt och prata en timme typ och kom hem för inte alls länge sen.

Sitter och pratar med min kusin nu igen, vi kanske ska ses imorgon måste få tag på min farbror först och kolla upp lite grejer. I veckan blire nog kanske så att jag, lollo och matte ska tälta vid pölen ;D eller ja det är planer på det. Matte skulle kolla upp först om han kunde vara ledig från jobbet och shit ... Men men, det blev inga bilder från i helgen tyvärr, orkade inte släpa på kameran hade inga fickor att ha den i heller så. Men men, en annan gång kanske ;D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0