Imorgon smäller det!

.. och så var det onsdag! lyckades få mig själv att vara i skolan idag, hela dagen också! Lite halv stolt över mig själv om jag ska vara ärlig haha. Men skulle ändå inte missat någonting om jag inte gick, film första lektionen, snack om hur engelskan varit andra lektionen, lunch, "lek" på matten och snack på historian, ingen mentorstid. Så, ja men ändå sista riktiga skoldagen för min del i alla fall eftersom jag är ledig imorgon, BELLAN TAR STUDENTEN FÖR FAN! :D det känns helt sjukt, 11 års tid tillsammans och nu tar hon studenten haha! Underbart ändå :) Så imorgon blir det till att gå upp typ 6 och äta frukost, göra sig i ordning, sen åker jag till Bellan där hon, Jossan, Nattis, Jossan och Diana är och har våran egna lilla champagnefrukost sen åker vi till hennes skola runt 8, halv tolv springer hon ut, men det är snack och så innan.

  

Äntligen händer det, har sätt fram emot det här skit länge verkligen! Ska faktist bli riktigt roligt. Så som jag skrivit i förra inlägget blir borta tills på söndag och antagligen så kommer det bli riktigt roligt, så har säkert mycket att skriva om på söndag och MÅNGA nya bilder! Får verkligen inte glömma kameran! :D aaah är helt extas eller hur de stavas xP Nu ska jag föna mitt hår så man inte ser ut som ett troll imorgon när man vaknar, hihi! PUSS!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0