Inte alls!

Jag tar tillbaka det där med att det kanske var min dag idag. I helvete heller är så förbannad på min svenska lärare så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det har alltid varit strul med den där inkompetenta, efterblivna saken. Gick ut med ett MVG i svenska i 9an, när jag började i Hässelby Gymnasium så stod det på mitt schema att jag inte skulle gå svenska A, vilket var väldigt fel, sen har omdömena inte varit skrivna, det har stått betyg underlag saknas på utvecklingssamtalen med min mentor och nu har hon satt IG på mitt betyg när hon för typ 2 veckor sen sa att jag hade VG - VG+ i svenska A.

Blir helt galen, och det är väl bara förnamnet på vad mamma blev, hon tycker att jag ska byta skola och grejer för att det är sån dålig information och strul med allt i gymnasiet. Men tänker fan inte gå om ett år på en annan skola för att den här skiten inte funkar som det ska. Läraren var ju inte ens med på skolavslutningen så man fick ju inte tar på henne heller. "Hon pluggar" Sa rektorn.
Aja, skitskola och skitlärare!

Sorry för ett aggresivt inlägg, men frågan är: Hur skulle ni gjort och tänkt ?

Kommentarer
Postat av: Jessica

det verkar vara mycket strul i många skolor. Min svenska lärare hade inte gett mig en uppgift som jag skulle gjort, som han tydligen delade ut indviduellt, liksom alla skulle göra olika saker. så jag fick IG för jag inte hade full kurs,tack vare honom^^ fast som tur va så ska det bara stå ig under sommaren så fixar det sig sen, men aah lärarna verkar inte ha så mycket koll tycker jag..

2008-06-12 @ 15:43:09
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0