JAG BLIR SÅ JÄVLA IRRETERAD!!!!

En vacker dag så ska min data vara söndersparkad och sönderhoppad..... av mig! Är den inte helt jävla seg i pallet så hänger den sig hela tiden! Som nu, hade precis gjort klart en ny design till bloggen, höll på att göra det sista på headern jag tänkt använda. Allt var klart, skulle bara lägga ihop alla lager och så iiiiiskrshsss i högtalarna så hänger sig datorn. Roligt, sist jag kollade på klockan när jag typ precis börjat på headern va den kvart i tio ungefär, nu är den 20 över 11. ROOOOOOOOOLIGT. Låt mig få vinna lite pengar så jag kan köpa en ny dator!!!!!!!!!! Gah.

Sådär, nu fick man ut lite agresivationer i alla fall men visst blir man irreterad(?). Idag har jag i alla fall umgåts lite med Bellan. Åkte till henne runt ett någongång så knatade vi upp till vällingby och kikade lite. Köpte skor nummer 3 som jag la ut på bild för några inlägg sen, adidaslinnet som också finns med på bild någonstans längre ner och ett långt blått linne från gina tricot. Har ju ett gult likadant redan, men de är riktigt sköna och passa både till jeans, leggins och mjukisar så det är ju perfekt. Hittade lite annat också som skulle va najs att unna sig men sparar det till imorgon. Efter shoppingen, eller ja snarare mitt i allt så bjöd jag Bellan på en fika på Coffe Corner uppe i Vällingby. Latte och hjortron cheesecake till oss båda. Smakade helt okej faktist! Men men, imorgon blire troligtvis så att jag kör samma veva som igår. Åker upp till vällingby och möter Bellan och troligtvis hennes lillesyster. Kikar runt lite medan man väntar på Jessica och sen blire shopping igen. Alla får ju pengar imorgon så det är ju underbart ;)

Efter det kommer mamma och plockar upp mig så ska vi åka och stoooorhandla i Sumpan på Ica Maxi. Sjukt kul, jag som verkligen ä l s k a r att storhandla :D
(är faktist inte ironisk även fast man kan tolka det så)

Nej nu blire en godnatt cigg och sen kolla lite på tv. Ha de bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fan va irriterande,

men jag kan säga att din blogg och header är sjukt fin! Verkligen jätte snygg!

2008-06-24 @ 23:33:17
URL: http://jessi91.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0