Kusiner & Café Bellman

Ja! Gick upp tio i morse typ och käkade frukost och duschade och så. Drog till min kusin i Flempan vid 1 typ. Har inte träffat henne sen typ i november så det var väldigt kul faktist. Vi va hemma hos henne ett tag, hon städade, duschade och så sen käkade vi och åkte in till stan. Satte oss på Café Bellman på hötorget där vår andra kusse jobbar och satt och pratade lite, sen kom två vänner till dom. Otroligt trevliga faktist, kände som man träffat dem flera gånger innan, så det var väldigt trevligt. Blev bjudna på kladdkaka och café latte. Kan verkligen rekomendera både latten och kladdkakan, ajajaj va gott det var, och riktigt maffigt käkade inte ens upp hälften haha. Så satt vi och tittade lite på Spanien - Italien som de visade på storbildstv och sen vid 20 i tio satte jag mig på tåget och åkte hem, blev hämtad av mamma i hässelbygård så kom precis hem ungefär.

Veckan är faktist ganska planerad för en gångs skull. Måndag och tisdag blir det nog till att bara ta det lugnt. Onsdag kommer den efterlängtade löööööööööööneeeen!!! Så då ska jag och jessica åka till stan och handla, sen på kvällen ska nog jag och mamma troligtvis åka och storhandla mat på Ica Maxi i Sumpan. Ska kanske träffa min kusin igen då också, får se hur det blir. Sen på torsdagen blire kanske till att tälta som sakt i pölen med Lollo och Matte. Tar mopparna dit så på fredagen om det blir som jag tror så åker jag nog raka vägen från pölen till adelsö eftersom det är party på kvällen. Åker hem antingen på lördagen eller söndagen beror helt på vad som händer. Måste ta ett snack med fröken Isabelle Franzén också eftersom hon glömde ringa mig efter jobbet i lördags! Mupp!

Men men, nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och sen gå och lägga mig och glo på film. Kommer somna med ett leende för att det har varit en riktigt lyckad dag/kväll! Tack kusin <3

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0