Mohaha

Nu har jag hål i tungan! Hinner inte riktigt berätta hur det gick till och vise versa men ni kan läsa på Jessicas blogg och på Räkans blogg lite mer om våran fredag tillsammans. Har bott hos mormor hela helgen för mamma har varit tokig för piercingen men är hemma nu och ska hämta lite kläder och det för ska vara barnvakt hos min moster inne i vasastan hela veckan så kommer nog inte ha någon tillgång till bloggen eller så. Kommer hem på torsdag igen när mamma fyller år, så får vi se om små barnen följer med och är här eller hur vi nu gör.

Ska åka upp till mormor snart igen och duscha och fixa lite, sen åker jag in till stan. Min moster sa att jag kunde vara där vid halv 8 imorgon bitti men då åker jag hellre dit nu ikväll och är där på plats imorgon liksom. Avskyr verkligen att åka tunnelbana på morgonen, det är verkligen inte min grej asså. Gå ner i vikt lär jag ju göra nu också under veckan då det kommer bli mycket spring eftersom jag har ungarna och för att jag lever på soppa och yoghurt nu när jag har läkstaven i tungan haha, så det blir många flugor i en smäll haha, nej nu ska jag gå på toaletten för er som vill veta och sen åker jag och mormor hem igen.

Jessica den jäveln har åkt till spanien i tio dagar nu också, jävla fisk!
Saknar dig redan gumman <3

Kommentarer
Postat av: sanaaz

man ska aldrig pierca sig hos astron,hon har inte ens utbilldning mer än 60 procent får infektion när man piercar hos henne,jag fick det så var försiktig.<3

2008-07-06 @ 22:17:39
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0