Regn

Så var det onsdag också. Dagarna går väldigt fort. Trodde aldrig att det skulle bli skolavslutning men imorgon är det dags. Helt sjukt vad ettan har gått snabbt! Men sommarlovet lär väl gå lika snabbt ändå så snart är man tillbaka i skolan igen. Har haft planer för sommaren, men vi får se hur det blir med de planerna. Man ska ju aldrig hoppas för mycket, då blir det aldrig av.

Sverige - Grekland igår då, kollade matchen med mamma fy fan vad förbannade vi var innan målen som blev i andra halvlek, visst Sverige puschade på grekerna som fan, men det var något som ändå inte stod rätt till. Men när Ibrahimovic gjorde första målet så blev vi lite halv glada i alla fall, och efter Hanssons mål blev det ännu bättre. Grekernas nummer 16 kan ju göra världen en tjänst, och skjuta sig själv eller någonting. Skulle krossa både Sverige och Zlatan, lyckat grabben ;D Det gick inte precis som han ville.. ^^



Tänkte blogga igår efter matchen, men orkade inte. Gick upp och kollade på Navy CIS och Criminal minds efter det. Slocknade någon gång där under slutet av Criminal Minds, och för en gångs skull vaknade jag fan 20 över 12! Det var faktist länge sen man gick upp så pass sent. Annars då? Vad händer idag? Jo, ska äta frukost snart, eller ja synd att kalla det frukost men ändå, sen ska jag duscha och fixa lite med den där grejen jag pratade om igår, sen kommer mamma hem vid 4, då ska jag väl sitta och prata lite med henne sen börjar vi med maten, hemmagjorde piroger med en fet grekisk sallad, och sen blire nog till att vara hemma ikväll, vädret just nu lockar ju inte i alla fall. JUSTE! Måste gå ner och sätta mitt moppebatteri på laddning också.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0