Snälla snälla snälla mamma!

Kunde inte somna igår alls kan jag ju säga. Gick upp igår efter jag skrev de sista inlägget tog med min mina nötter och min juice och kollade på tv. Gjorde klart manikyren och lät det torka. Sen kunde jag verkligen inte somna. Låg och vände och vred till halv 5 imorse och det gjorde ju inte saken bättre när solen började kika fram lite grann... Suck. Men tillslut somnade jag. Låg mest och tänkte på hur jag ska få min käre mor att gå med på att jag ska få ta hål i tungan som jag tjatat om de senaste 3 åren typ. "Nej du får göra det när du är 18. Tungan kan ruttna bla bla bla" är typ det ända hon säger hela tiden. Men va fan jag har hur många vänner som helst som klarat sig fin fint och det är ju inte precis så att risken är mindre att tungan typ blir inflamerad bara för att jag är 18? Hm, så har funderar lite på hur man ska lägga upp det. Ska ringa vid 1 för hon sitter på lunch nu. Under tiden får jag väl duscha och lite så. Skriver sen hur resultatet blir av mitt samtal!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0