Söndag

Det känns verkligen som att man ska till skolan imorgon om jag ska vara ärlig. Stack till Jessica igår kväll vid typ halv tolv. Kändes lite halv sent men tänkte bara säga grattis till tiffy och så och dra typ vid 1 men icke, kom hem halv 3 typ och vaknade vid 10 över två idag så det känns inte så bra. Hade tänkt gå upp tidigt så jag blir trött ikväll, ska fan inventera på mammas jobb imorgon måste gå upp 6 typ! Men men, får sega hemma idag och bara ta det lugnt men ska till mormor efter maten och visa henne min klänning som jag köpte igår :)
Skriver kanske lite senare, annars blire nog att jag skriver på tisdag eftersom det kommer vara fullt upp imorgon, men vi får se :) Ha det bra!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0