Sooommaaar, sooommaar och soool

Wuhu, det är sommar, jag har lyckats bränna mig och det är snart sommarlov. Tycker tiden går så otroligt fort just nu här på slutet, fattar inte, brukar väl vara tvärt om. Eller ? Hur som helst, har lyckats hitta kläder till Bellans student, tro det eller ej men jag ska ha "tunika/klänning" med leggins på mig, jordens undergång eller något ^^ Nej, men det funkar det som är kvar nu är hennes studentpresent. Måste komma på någonting, det är ju fan om 2 dagar!! Yeey! De senaste dagarna har varit lugna, i söndags var jag ute några vid hässelängen, igår var jag inte i skolan, satt uppe hos mormor och pratade lite på dagen, sen mötte jag bellan och köpte ett par leggins och en kofta. Sen så åkte jag hem och visade mamma hur jag ska se ut på torsdag och sen så åkte jag till räkan och så åkte vi och mötte de andra. Satt vid hässelängen, igen :P Får se vad som händer ikväll :)

Juste, jag kommer inte blogga på några dagar här snart, eftersom jag inte är hemma
mellan torsdag och söndag så blir nästa blogginlägg antagligen imorgon och efter det
på söndag kväll eller någonting! Bara en varning för er trogna läsare :P haha

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0