Tick tack

Sitter och väntar på att Bellan och hennes mamma ska bli klara, de har varit i stan och nu är de i vällingby. Mamma är rastlös så det är lite dålig stämmning här hemma. Hon ska ju skjutsa upp mig till Bellan eftersom hon ändå ska förbi Vällingby och fixa någon present till morfar. Så nu sitter jag här och försöker komma på något sätt att fördriva tiden på. Har spelat på facebook, kollat youtube klipp, rökt, ätit, kollat på tv och nu bloggar jag. Får se vad jag ska göra härnäst.
Det lutar i alla fall åt att jag kommer köpa skorna som var på bild nummer 3 i det förrförra inlägget. Mamma tyckte det lät som en bättre idé kan ju göra någonting roligare för de pengarna som blir kvar som egentligen skulle gått till fredperry skorna. De lockar ju att köpa dom, men vafan haha.

Har packat allting och det också, så är faktist helt klar för att åka. Packade ner kameran också, så får se vad som hände ute på ön. Förhoppningsvis blir det massa nya bilder :) Men men, nej nu ska jag gå ut och röka och ta en kopp kaffe!
Hörs ;D

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0