Tillbaka :)

Äntligen blire ett nytt inlägg i bloggen. Har verkligen kliat i fingrarna hela dagen men har haft en katt som ockuperat datastolen hela dagen och vägrat flytta på sig och om hon gjort det så ska hon ligga i knät, då blir det bara jobbigt att skriva. Men hur som helst nu är jag tillbaka och det har känts väldigt konstigt att inte ha kunnat skriva eftersom jag börjat uppdatera bloggen mer och mer för varje dag. Har nog kommit in i en riktig bloggperiod nu. Men ändå blir det inte någon uppdatering under midsommar, adelsö kallar igen *stort leende*. Har faktist ingen större koll vad alla andra ska göra på midsommar eller jo, Jessica ska ju me grabbarna ut till Mannes land, hoppas ni får det trevligt :) En jävla massa alkohol lär det ju bli eftersom hon är med ett par grabbar som är duktiga när det gäller den saken ;)

Så imorgon åker jag ut till adelsö, ska möta Bellan och hennes mamma hemma hos Bellan på eftermiddagen, så ska vi vänta på att Jack kommer hem från jobbet och sen packar vi in oss i bilen. Har inte riktigt full koll på vad som kommer hända på midsommar men vet i alla fall att vi ska till Bellans moster på middag och så. Det blir säkert jätte trevligt. Ska ha på mig min nya klänning jag köpte också, som jag tyvärr inte hittat någon bild på i och med att kappahls hemsida inte visade några bilder på sitt sortiment men ska försöka komma ihåg att ta ett kort på klänningen imorgon innan jag packar ner den. Har nog aldrig varit riktigt nöjd med ett köp som jag är med klänningen. Jag förstår vad ni tänker, Malin? Klänning? Men jo, har blivit frälst till leggins efter Bellans student så idag har jag knatat runt med svarta leggins och ett gult långt linne som jag också ska ha på mig på lördag när morfar fyller 64 :) Då får man träffa Nina och Saga också, det var ett tag sen.

Jobbade på mammas jobb igår också. Började med att sortera in post och grejer i datorn nere hos Malin i växeln. Efter det sorterade jag ner massa grejer till olika ställningar i påsar och så, sen satt jag och fördrev tiden med att klistra på mattprover på papper med en limpistol så har otroligt ont i höger handen idag. Sen till slut satt jag och sorterade papper åt mammas jobbarkompis som skulle gå tidigare. Kanske inte världens roligaste arbetsuppgifter men det är en riktig härlig stämmning på mammas jobb. Alla är så trevliga och eftersom de är så få så håller dem ihop på ett härligt sätt :) Så lönen från mina två dagar kommer den 25e och då kommer också de som jag tjänade ihop när jag jobbade för glocalnet men har faktist noll koll på vad de siffrorna kommer ligga på. Men när lönen i alla fall kommer så ska jag köpa mig ett riktigt hett linne på stadium och fred perry skorna som jag längtat efter riktigt länge, nu sitter jag och kollar på lite olika nätshoppings ställen nu, hittar ganska mycket fint :) Aja, nu blev det ett långt inlägg! Uppdaterar innan jag åker imorgon! Ha det bra så länge :D

Linnet från stadium - 149:-

Kommentarer
Postat av: Jessica

oh skitsnygg & billig va den!!!

2008-06-18 @ 23:17:03
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hälsa till adelsö :D

2008-06-18 @ 23:26:34
URL: http://jessicaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Viieeest ? Blev helt förälskad när jag såg den i tidningen haha!



Jadå det ska jag göra, take it chill med grabbarna ;D

2008-06-19 @ 11:21:19
URL: http://erefestlr.blogg.se/

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0