Tisdag

Ja! Började 10 imorse fick jag reda på av en kille i klassen igår kväll. Tur det. Det står ju inte ett skit om tider etc. på skolans hemsida inte på fronter heller så det suger. På morgonen när jag kom till skolan fick jag också reda på att man skulle haft matsäck med sig eftersom det inte blev någon lunch i skolan. Roligt, kul att man får reda på någonting när man är borta en dag. Bättre information i tvåan förhoppningsvis. Men men, lunchen spelade egentligen ingen större roll eftersom vi slutade typ 20 i 12 så käkade hemma. Sen dess har jag faktist inte gjort speciellt mycket. Spanat lite bloggar och bara ta det lugnt, nu ska jag börja med en liten rolig grej till en vän. Tyvärr kan jag inte nämna någonting här eftersom jag vet att personen i fråga läser bloggen. Mer får ni veta om det när allt är klart :) Nej, nu ska jag nog gå ut och röka. Bara min lilla katt vill flytta på sig. Hon har parkerat sig på mig nu när jag suttit vid datan och hon blir ju helt galen om man rör henne när hon sover. Eller ja, hon blir sur i alla fall. Vill inte riskera att hon inte vill vara med mig nå' mer :P haha.

& sen måste jag bara upplysa er om att jag har fått en vit fläck i pannan. Korkad som jag är så började jag fjälla efter jag brände mig i ansiktet i fredags och sket i att smörja in det. Istället satt jag och pillade och kliade på det och resultatet blev skit hett....... haha! Nej men jag klarar mig. Som jag sa till Sebbe idag, hellre uppe vid hårfästet än mitt på kinden eller liknande. Hoppas ni haft en bra dag i blåsten allihopa!

 

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0