Ursäkta

Nu får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp hela helgen. Mamma åkte på kryssning i fredags så har varit lite folk här och så, men drägget själv vart ju så in åt helvetes full i fredags så alla fick dra vid 11. Innan vi kom till mig hade vi suttit nere vid ekoplanen, jag, basse, basses syster, kimpa, erica, sara, emelie, conny, kim, kimpas brorsa och manne. Men som sakt, sen drog vi till mig ...




Rätt trevligt faktist, igår så vaknade man ju och mådde väääldigt väääldigt bra, eller inte. Så hade tänkt mig en grillkväll och bara ta det lugnt, dricka 3-4 öl eller någonting, lagom lixom men dagen började med att dennis kom och lämnade ett flak öl hos mig och sen ringde kimpa och manne och bad om hjälp att få hem sitt dricka från systemet, de hade blivit lite för mycket dricka tydligen hah! Så Dennis gick och så kom han tillbaka med Manne och Kimpa inklusive 2 flak öl ett flak cider och en jävla massa sprit. Redan då förstod jag att kvällen inte skulle bli som planerat. Men men, det var trevligt i alla fall, fick lite psykbryt där då och då men vadå, sån är jag (;  Skickade iväg folket runt 11 igår i all fall, kände att de blev för mycket skrik och skit + att jag ville börja städa så jag slapp gå upp vid 6 imorse och börja. Spolade av altanen och bordet och fan halva tomten, letade burkar och kappslyer, damsög hela huset, skurade, vädrade, å höll på fram och tillbaka, kom i säng runt halv 4 och ställde klockan på 9 för att hinna gå ett ytterligare varv runt huset men får se om jag orkar, väntar på mamma nu, hon lär ju vara grymt mycket slitnare än vad jag är i alla fall, hoppas hon hittat min parfym!
Aja, nej nu ska diska de sista, hoppas ni hade det en bra helg!

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0