Wohioo

Nu börjar jag faktist förstå på riktigt att det är sommarlov och min födelsedag imorgon! (Jag vet, tjat....tjat...tjat...har försökt intala mig själv att det faktist är som det är och jag har lyckats) Gjorde klart cheesecaken och det, imorgon ska jag vakna i lugn och ro, äta en riktigt god frukost, göra äppelmuffins så de nästan är nybakta när mormor och dom kommer hit. Sen ska jag kanske åka till mammas jobb, så ska vi åka och handla mat. Så ska vi äta en riktigt goood middag efter det. Sen firar vi mig, och sen ska jag kröka! Basse är en sån snäll och söt grabb så han ska bjuda mig på 7 norrlandsguld till imorgon :) älskade bror <3 Sen får vi se hur kvällen slutar, hoppas på en riktigt bra födelsedag. Det ända negativa är att det tydligen ska regna imorgon, men det har aldrig varit dåligt väder förut när jag fyllt år, så man kan ju alltid hoppas på fint väder.



Nu sitter jag och försöker få tag på Matte, för att sen se vad man ska göra ikväll. Hemma eller ute? Det är frågan det.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0