de va ett jäävla liiiv !

och så var det fredag, sista fredagen på lovet, men de gör ingenting, har blivit så härligt utvilad så vet inte vart jag ska ta vägen typ xD, humm, de senaste dagarna har det inte hänt någonting, har bara tagit de lugnt hemma faktist, väldigt skönt, sen igår så va jag och kikade på de nya modehuset i vällingby med Bellan, hennes syrra, hennes syrras kompis, och bellans mamma. gick omkring där i ett tag men hittade ingenting ,de va ett sånt jävla liv och föör mycket folk där uppe så man kunde inte hitta någonting + priserna på vissa ställen, wooooooooow, för ögonen sved bara man kollade på prislapparna.. men men, som mormor sa "det lär väl bara bli de där östermalmskärringarna som kommer hit och handlar, vi normala kärringar har fan inte råd med sånt där!" haha, ja va ska man säga, men det är väl relativt sant, kommer nog bara handla på gina tricot det är de ända! jag och bellan ska i alla fall upp och kolla idag igen, hoppas på att det är lite mindre folk, de ända jag köpte igår va en ny foundation och en ny mascara och meningen va att jag skulle storhandla kläder :P, men hittade ingenting i vimlet, så får ge de en ny chans idag! får se vad som händer ikväll, jag och bellan snackade liiiite smått om att kanske sitta hos henne och jack ikväll och dricka lite, men ingenting är bestämt så får se lite senare :)

nu har typ våren börjat komma också, det har varit sol i några dagar nu och upp mot 15 grader när jag gått upp på mornarna vid typ 10, så det är härligt, det är så de ska va, vill ha sommar nununu! fan va jag ska njuta när den kommer! usch, har faktist aldrig längtat så här mycket efter sommaren som jag gör i år, det är sjukt! På söndag blire första aikmatchen också, mot kalmar klockan 3 på råsunda, helt najs, har väntat nu på att få använda mitt årskort och nu är det snart igång med fotbollen igen, wuhhuuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Har du planerat din sommar? Många pratar om att åka utomlands är du en av dem? :)
Kram

2008-03-28 @ 11:03:16
URL: http://sofiaandremo.blogg.se

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0