drömmar ?

det är grymt fint väder idag :), älskar att vakna av att ha solen i ögonen nu när det bara har varit riktigt skit väder hela tiden. det ända negativa med den här dagen är att det är söndag, och som alla vet betyder det att det är tillbaka till skolan imorgon igen, men går bara till på onsdag sen börjar påsklovet i alla fall :) så det är skönt! vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet har inte planerat något .. JO! det har jag ju visst det, ska troligtvis åka till dalarna med mormor på tisdag nästa vecka till på lördagen typ, det ska bli riktigt härligt att komma bort lite både från mamma och från allt annat, bara få koppla av lixom! hoppas att det blir bra väder i alla fall och inte massa regn och rusk...
fast behöver komma bort lite så det skulle inte hindra mig från att åka ^^ , men de skulle aldrig skada med lite sol!

har börjat drömma riktigt konstiga drömmar den senaste tiden också, i fredags natt när jag sov hos Bellan drömde jag att jag typ hade rökt hasch skit ofta och typ skulle sälja en joint till en snubbe på tunnelbaneperrongen i vällingby, så kom typ en civilpolis som typ skulle ta mig och två till så jag slängde jointen och började springa mot andra utgången och helt plötsling va jessica med mig haha, så sprang vi som fan och skit sen när vi kom fram till andra sidan perrongen så vette fan asså, de stod massa snutar där men vi fick gå förbi som ingenting, sen vaknade jag. Inatt drömde jag att jag och alla andra va inne i stan typ, så skulle Basse och Markus bjuda alla på bio i den nya biografen vid åkermyntan (som inte finns) och typ när vi skulle åka så blev någon tjej som vi inte kände knivhuggen i magen, så blev det värsta kallabaliken. Så vi typ satt där med henne till hennes brorsa kom så visade det sig att det var en kille i min skola som började anklaga mig att jag knivskurit hans syrra så blev det ännu mer liv och så. Sen helt plötsligt så var jag och Jessica ute och åkte moppe sent på kvällen så stoppade polisen oss och jessica typ hoppade av moppen och började springa som fan, haha .. så typ visade jag upp migg leg och mitt körkort och åkte vidare, vart jessica tog vägen är en annan fråga. Så åkte jag typ tillbaka till stan där alla andra va, och då hade alla typ blivit ovänner och några ville inte åka tillbaka med oss och gå på bio och sen vaknade jag.
hahaha , ja helt sjukt fattar inte asså! :P


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0