från det ena till det andra, eller något.

åh jag dör för den där lilla ungen asså, saga är fan något av
de underbaraste, har aldrig sett ett barn som är så glad och
skrattar så mycket som henne! åh, underbara barn! haha
nu är jag hemma igen i alla fall, mamma kom dit så vi käkade
hos mormor och morfar också med Nina och Saga
sen nu är mamma och kör hem Nina och Saga, jag fick inte
plats i bilen för att mormor skulle med (?) och för att vagnen
tog så mycket plats, så jag åkte hem i stället!

nu ska jag ta det lugnt ett tag, byta kläder och så sen drar
jag upp till bellan och jack, får se vad som händer senare,
om det kommer dit folk eller om vi drar någon annan stans.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0