fredaag!

pju, ännu en avklarad skolvecka. inte så farlig faktist , den gick fort.
precis som den här dagen som gått grymt snabbt hitills, hade idrott på
morgonen, vi skulle hoppa trampett eller vad de heter, men jag spelade
badminton med wille istället eftersom jag är så jävla skrajj för att
mitt knä skulle hoppa urled igen, det är ju så jävla känsligt tycker jag :S,
men men , sen när de andra hade avslappningsövning så fick jag
ett sms från steffi där de stog att vi inte hade någon data idag!
så slutade direkt efter idrotten vid halv 11, missade 541an preciiis
när jag kom upp till vällingby så tog tuben till hässelbygård istället
och promenerade där ifrån.

har aldrig tänkt på att badminton kan vara så jävla ansträngande
va helt slut efter lektionen, så det blev en seeg promenad hem,
och det är grymt varmt ute idag också :D , vaknade med solen
i ögonen för en gångs skull, inte massa snö ute ! hah

får se vad som händer ikväll, kanske ska kröka, tänkte kolla
med jessica om vi skulle dela på ett flak men kimpa var redan
på g till systemet då så då sket sig det, och det är möjligt
att det skitit sig för mig med med mitt dricka, eftersom jag inte
har någon att dela ett flak med + att kimpa redan varit på
bolaget, vill inte fråga honom när jag vet att han redan varit där
känns så dumt.. men men ska till mammas jobb strax sen ska
vi åka och handla och lämna tillbaka bromsklossarna som jag
köpte på lovet, de va fram bromsklossar jag ska ju ha bak,
snubben i kassan hade gett mig fel, men men ,de blir en
runda till kallhäll också !

aja, nej nu ska jag börja göra mig i ordning och röra
mig mot bussen, den går 49 så det är nog dax att börja
gå nu till och med! ciao!


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0