Freeeedaaaag !!

det är alltid lika underbart att vakna av att telefonen ringer på morgonen, eller inte.
trodde de var mormor med jag hade fel det var någon jävel från ngn bilgrej som
ringde och sökte janne? jag menar, vadå? han flyttade ut härifrån i december typ!
fast i och för sig så vägrar han skriva av sig från huset :S , fattar ingenting faktist.
mamma har betalat honom allting men han skriver inte av sig från huset, jävla
idiot, tror aldrig jag har h a t a t någon så otroligt mycket som jag hatar honom.
visst hata är ett starkt ord, men det passar så bra in på honom så det är inte sant.
ååh, haaaaat haaat haat .. cp gubbjävel!



men men ,mormor ringde i alla fall en timme efter bilgrejen ringde, hon ska på
ryggbehandling vid halv tolv så ska möta henne och morfar i vällingby vid
12 typ, sen ska vi möta nina och saga :), det är nog inte så bra att jag är med
saga trots allt, är ju inte helt frisk än och bebisar blir ju så lätt smittade har
jag för mig ? hmm, jaja vi får väl se, får försöka hålla mig undan från henne
vilket kommer bli en aning svårt...


Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0