" ...gör mig stolt och rak i rygg. "

började dagen med att se dom där jävla snöflingorna.
förstår inte, det ska inte bli mer snööö juuu ! det ska bli vår
och sommar !!! inga minusgrader vill jag ha :/ isch ..

nu är det hur som helst onsdag, inte långt kvar till helgen.
hoppas det händer någonting, fast vette fan om jag ska kröka,
pengarna vill inte vara me just nu, eller ja de har dom
aldrig velat vara .. men får se .. satt ju hemma hela lovet
så det kanske är dax att göra någonting nu? eller ?
jaja, idag har det inte hänt någonting än.
sprungit omkring i skolan och bara varit lättirreterad,
vet inte varför, kanske huvudvärken jag vaknade med
imorse som fortfarande är kvar :( .. inte min dag
idag asså .. ikväll är det i alla fall roomservice :)



ska plugga innan dess, har sakt till min historielärare
nu att jag ska redovisa om sveriges stormaktstid onsdagen
innan lovet eftersom jag fått en ig varning pågrund av det ..
så får plugga lite historia och lite matte. prov om en vecka .. suck ..
men det är bara att hålla ut, det är inte så långt kvar egentligen.

men men , ska ta någonting att  äta och
sen ska jag börja med pluggningen.

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0