hallå? jag då? hah

har suttit och kikat runt här på olika bloggar och tanken slog mig, blondinbella va med på punkt se's första sida idag om att hon tjänar miljoner (!) på bloggandet, läste igenom hennes blogg lite snabbt och såg att hon tydligen varit med på tv4 idag och ska vara me på ngn debatt ikväll på ettan klockan tio, sen läste jag en annan blogg Anna Hibbs blogg "I en annan del av Stureplan". Visst Anna är 22, men bella ? Hon är 17 och det är redan måååånga som vet vem hon är, ifrån hennes bloggande? Hur lyckades hon ramla in i rampljuset eller vad man ska säga? Haha, fan jag då ? Nej nu ska vi inte vara sånna, men ändå (a)


Jag själv har nog inte kommit in i rampljuset speciellt långt, kan vara glad över någon kommentar i bloggen då och då och ca tio läsare varje dag observera CA! haha, kom igen mitt liv kan väl inte vara så tråkigt? eller hahah. Hur som helst, antalet besökare eller kommentarer är strunt samma, jag fortsätter med bloggandet tills jag tröttnar och de lär jag inte göra än på ett tag i alla fall, blir ni glada nu mina trogna läsare ? ;D haha.
Nej nu blir det pill med photoshop ett tag, sen blire till att gå och lägga sig, ska upp imorgon och möta mormor, morfar, nina och lilla saga imorgon i vällingby förhoppningsvis om Nina kommer imorgon :) de kommer nog bli  lite trevligt tror jag :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0