inkompetenta ?

... och så var melodifestivalen avslutad, grattis Perelli,
förstod nästan att hon skulle vinna,  men trodde faktist
att Bengtzing skulle komma precis efter,
men icke! kommer inte ihåg vilka de va som kom tvåa, BWO va ?
:S jaja, satt och irreterade mig så otroligt mycket på jurygrupperna,
 va är det för jävla skit poäng dom gav ut? Helt jävla inkompetenta,
va fick nordman? 3 poäng typ?
åh va arg jag va, satt typ och skällde
på mamma haha, sen tog jag telefonen och ringde in på nordmans
nummer MINST 10 gånger, hahah snackar vi besatt eller?
nej men han var ju grym, riktigt grym.
Han och Björn Gustavsson tog melodifestivalen groft asså!
Men de gladde mig (säger man så?) att hon Frida eller va hon hette
med Hoppa låten kom sist, förstår inte, det var typ 3400 bidrag som
kom in till melodifestivalen och hennes låt kom med? Jag menar
hur fan lät alla andra låtar? Shit vad duktig jag är på att ge kritik (a)
okej, lite dum är jag väll, men ärlig är jag i alla fall!
men men, nu får vi väl vänta till eurovision och se vart vårt land
hamnar någonstans på listan.





A han är ju så jävla klockren! hahaha !

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0