irritation

första dagen i skolan på typ en vecka och självklart så lyckas man försova sig sådär fint, det var något fel på mig inatt kunde verkligen inte somna vaknade typ varannan timme och nör klockan ringde sjönk man typ ner under jorden, som vanligt snoozade jag så pass länge så klockan slutade ringa och vaknade för typ 20 min sen, ångest.
och appropå att jag inte sovit någonting så har min älskade vän huvudvärken kommit fram och förstör min dag så ringa mamma och bad henne sjukanmäla mig idag också, hm. bra jobbat malin, du som skulle börja sköta dig?
haha, jaja, var i alla fall hos min moster igår med allihopa, det var väldigt trevligt med god mat och mycket prat. träffade ju små kusinerna som fortfarande var lika söta sen sist jag såg dom, och lägenheten som min moster och hennes man och ungarna flyttat till var riktigt fin, en 3:a på vanadisvägen inne istan, precis vid vanadisparken :)

åh vanadisparken, där man satt i somras med alla underbara och kollade på bilarna under Sthlm cruising, i år ska man fan dit igen asså, det var riktigt underbart sist och innan vi kom fram också när vi satt vid en kanal (?) typ i St eriksplan och drack öl. Båtarna åkte förbi och det var varmt och sol! Riktigt jävla otroligt underbart asså, gud va jag längtar till soommaaareeen !!!! ;/

nu ska jag fixa i ordning lite frukost och sen ska jag sätta mig och plugga, blir som att jag är i skolan i alla fall fast jag är hemma och kan göra lite hur jag vill (a), men men , skriver säkert igen lite senare :)

Kommentarer

Skriv det du vill ha skrivet:

Vad heter du? :
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Skriv på:

Trackback
RSS 2.0